32 210 72 67
ple1@goczalkowicezdroj.pl
PN – PT: 6:30 – 16:30
Start
O nas
Charakterystyka i koncepcja przedszkola
W obiektywie
Kadra
Personel
Przedszkole
Rekrutacja
Nasze osiągnięcia
Kącik Rodzica
Harmonogram imprez
Ochrona danych osobowych
Monitoring wizyjny
Deklaracja dostępności
Oferta
Ramowy rozkład dnia
Jadłospis
Opieka specjalistów
Metody i formy pracy
Projekty i innowacje
Co u nas słychać?
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne
Misie
Biedronki
Pszczółki
Liski
Galeria 2022/2023
Pszczółki
Biedronki
Misie
Liski
Galeria 2021/2022
Misie
Biedronki
Pszczółki
Kotki
Galeria 2020/2021
Misie
Kotki
Pszczółki
Biedronki
Kronika wydarzeń
Rada rodziców
Skład i numer konta
Regulamin
Kontakt
Biedronki
Home
Biedronki
PLAN PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ
W GRUPIE II „BIEDRONKI”
LISTOPAD 2022r.
Tematy tygodniowe:
Na starej fotografii
Jesienna muzyka
Mali artyści
Ciepło i miło
Ogólne cele dydaktyczno-wychowawcze:
-Wdrażanie do ubierania się zgodnie z porą roku.
-Zachęcanie do zabaw na świeżym powietrzu jako warunku zdrowia i odporności.
-Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmianą pory roku.
-Zapamiętanie cech typowych dla późnej jesieni: szarugi jesienne, słota.
-Wdrażanie do opieki nad ptakami podczas zbliżającej się zimy.
-Wdrażanie do bezpiecznej zabawy z wykorzystaniem sprzętu jordanowskiego w ogrodzie przedszkolnym.
-Rozwijanie umiejętności przeliczania oraz porządkowania zbiorów.
-Rozwijanie umiejętności dodawania podczas zabaw z kostką.
-Rozwijanie analizy i syntezy słuchowej.
-Rozwijanie percepcji słuchowej na materiale symbolicznym.
-Kształtowanie umiejętności odczytywania instrukcji obrazkowej – kolejność czynności.
-Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.
-Kształtowanie umiejętności globalnego czytania wyrazów:
ekran, tamburyn, deska, igła
.
-Kształtowanie umiejętności analizy i syntezy słuchowej wyrazów, wysłuchiwania głosek:
e, t, d, i
w -wyrazach.
-Nauka piosenek i pląsów.
-Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.